Tutorial Solidworks – Exerciții rezolvate 4 (Video).

În acest video tutorial vei învăța efectuarea modelului 3D care presupune 3 etape de execuție a operațiilor de schițare a modelului de bază apoi operații de extrudare/decupare după dimensiunile indicate în desen.

 

Exercițiul 4

Exercițiul 4

 

 

 

3 Responses to Tutorial Solidworks – Exerciții rezolvate 4 (Video).

  1. Super..super…super..felicitari ptr tot ce faci..te iubim !!!

    Apreciază

  2. ramona says:

    buna. sunt foarte bine gandite tutorialele tale, felicitari pentru ceea ce faci. eu vreau sa invat solidworks de aici si am ajuns la exercitiul 4. Am o intrebare. L-am construit singura insa cu right plane si alt punct de origine, evident, am extrudat mid plane, am decupat cercul, insa cand m-am pozitionat sa decupez forma din trapez nu am reusit, imi scapa mie ceva? la un alt exercitiu am facut la fel, am avut alt punct de origine decat tine si nu am putut decupa. care este regula dupa care aleg planul, punctul de origine, extrudarea(umplerea)? merci mult

    Apreciază

  3. Alegi suprafața (sau planu din arborele operațiilor de execuție sau direct pe suprafața modelului obținut deja) pe care vrei să desenezi o schiță, atunci când selectezi se face de Culoare Albastră la modelul 3D, dar trebuie să ții cont ca e necesar să Ieși din schița precedentă. Știam de situația aceasta că poate să apară dar recomandarea mea este să faci exact cum am făcut în filmulețul prezentat, apoi vei găsi și alte combinații de execuție.

    Apreciază

Lasă un răspuns

