Primește Gratuit Tutoriale Solidworks în format VIDEO.

Primește cele mai proaspete tutoriale Video Solidworks direct în căsuța ta de e-mail.

Tutoriale solidworks gratis

Primește cele mai proaspete tutoriale Video Solidworks direct în căsuța ta de e-mail.

Suplimentar la aceasta vei primi instant ca bonus suplimentar și acces direct de a descărca indicatoare pentru desene tehnice după GOST formatul A1, A2, A3, A4,  cu extensia .dwg și indicatoare pentru desene tehnice cu extensia .SLDDRW – pentru Solidworks după GOST formatul A1, A2, A3, A4, A5.

P. S.  Doar apasă pe imagine.

P. S. – POWERFUL STATEMENT – Declară Convins că dorești aceste produse informaționale.

6 Responses to Primește Gratuit Tutoriale Solidworks în format VIDEO.

  1. sserbanro spune:

    Excelentă platformă de branding!
    Mai discutăm pe privat.
    Aici am ceva special de discutat cu tine.

    Apreciază

  2. ioan muntean spune:

    simulare in sold work , pe ansamble de constructie metalica se poate face

    Apreciază

  3. decorartistic spune:

    Felicitari! Foarte interesante si utile tutorialele. Apreciez efortul depus dar si dorinta de a le impartasi. Am urmarit mare parte din ele si am realizat cateva piese, dar am intampinat o problema careia nu-i gasesc rezolvarea. Am desenat o schita dreptunghiulara si am extrudat-o. Pe una dintre fete vreau sa apara o imagine pe care sa o extrudez, asa ca am ales planul si am importat o imagine .dxf din care s-a realizat alta schita. Problema este ca imaginea importata (noua schita) este vizibila si pe partea cealalta a piesei, pe spate, lucru pe care nu-l doresc. Cum sa procedez pentru a apare doar pe o fata?

    Apreciază

  4. decorartistic spune:

    Multumesc pentru ajutor si mult succes in ceea ce intreprindeti!

    Apreciază

Lasă un răspuns

