Proiectarea Mecanică Asistată de Calculator – Proiectare cu Solidworks.

Generalități privind modelare 3D asistată de calculator cu ajutorul programului de proiectare Solidworks.

2 Responses to Proiectarea Mecanică Asistată de Calculator – Proiectare cu Solidworks.

  1. Buna ziua,
    Va voi spune pe scurt de ce v-am contactat. Firma noastra proiecteaza si construieste diverse utilaje industriale, momentan facem proiectarea in Autocad 2D..dar pierdem f mult timp facand teste si probe ..si am avea nevoie de cineva care sa ne puna proiectele noastre in 3D ca sa putem face diverse simulari inainte de a ne apuca sa stricam materiale pe probe.
    Imi puteti lasa un numar de contact unde puntem discuta mai pe larg despre ce am avea nevoie si sa ne spuneti cat ne-ar costa servicile dvs?
    Va multumesc pentru timpul acordat si astept raspunsul dvs,
    Cu stima,
    Alexandru Cristea
    http://www.plasmacnc.ro/index.php

    Apreciază

  2. Am intrat pe siteul dumneavoastră am văzut ce modele, figuri, elemente fabricați, am vrut să vă spun ca modelele care sunt tăiate din tablă nu face mare diferență să le faci în Autocad (schiță 2D) sau alt soft de modelare 3D, fiindcă operația de executare a schiței obiectului este cam aceeași (nu diferă mult), numai ce diferă este că: foarte simplu este să îi faci grosimea schiței (să-i faci volum) și se poate de văzut din poziție izometrică (vedere a obiectului din mai multe puncte). dar când vine vorba de un grup de modele/piese care trebuiesc asamblate atunci face o mare diferență: ca de exemplu am văzut în fotografii scaune, mese, suport bec etc. la aceste obiecte face diferență.
    Datele mele de contact le găsiți în emailul pe care vi l-am trimis pe adresa specificată de Dvs.

    Apreciază

Lasă un răspuns

