Grafica/Proiectarea Asistată de Calculator cu ajutorul lui Solidworks

În prezentul curs sunt prezentate întâi actualele metode şi modele utilizată de instruire asistată de calculator pentru grafica sau proiectarea asistată de calculator, precum şi o serie de modele-schițe pentru mediile de învăţare la distanţă. La finalul acestui curs, studenţii/începătorii sau amatorii vor avea cunoştinţe despre principalele modele de învăţare / predare / testare cu ajutorul calculatorului în mediul de proiectare cu Solidworks şi vor dobândi abilităţile necesare proiectării/modelării şi implementării cestora cu ajutorul unor instrumente specializate.

//

One Response to Grafica/Proiectarea Asistată de Calculator cu ajutorul lui Solidworks

  1. Ioan spune:

    Domnule Codreanu, Sunt incepator in Solidworks si perfectionarea in acest domeniu este un imperativ pentru dezvoltarea mea in cariera pe care o voi urma. Am gasit pe Scribd acest manual „Grafica/Proiectarea Asistată de Calculator cu ajutorul lui Solidworks”, care mi se pare o lucrare deosebit de bine elaborata si care ma poate ajuta extrem de mult in pregatirea mea. Problema ar fi aceea ca nu am permanent acces la internet, deci nu pot accesa in orice moment acest minunat instrument educativ. Nu am gasit posibilitatea de a-l descarca in format *.pdf, si de accea va adresez rugamintea de a ma ajuta in sensul de a mi-l trimite pe adresa de e-mail. Daca aceasta presupune ceva costuri, va rog sa ma informati.
    Va multumesc.
    Cu deosebita consideratie,
    IOAN ANTAL

    Apreciază

Lasă un răspuns

